sobota, 25 kwietnia 2015

Retro Inspiracje: Kartka przyrodnicza Olgi / Olga's natural card

Chyba każdy czuje czasem potrzebę zrobienia czegoś inaczej niż zwykle. Ja na przykład nie znoszę wycinać elementów ozdobnych z papierów, ale często podobają mi się prace z zastosowaniem takich właśnie ozdób. Ostatnio odkryłam jednak, że wycięcie prostokątnych kształtów nie wykracza poza moje możliwości i w ten sposób uzyskałam kilka ciekawych obrazków z papieru z kolekcji Forever Green ;) Postanowiłam je zatem warstwowo skleić i stworzyłam nieco bałaganiarską kartkę, która przywodzi mi na myśl strony starej książki przyrodniczej. Vintage'owe grafiki podkreśliłam delikatnym tuszowaniem, dodałam metalowy akcent w postaci serwetki, a całość umieściłam na bazie z papieru kraftowego. 

I think everybody sometimes feels like doing something else than what they usually do. For example, I don't really like to cut out decorative elements from designer papers, but I often admire somebody else's creations with use of such embellishments. But recently, I found that cutting rectangles didn't go beyond my capabilities and that's how I got some interesting graphics from the Forever Green paper ;) I decided to compose a few layers using them and I created a kind of  a messy card, which brings to mind old natural history book pages. I emphasized the vintage look of the pictures with smooth inking, I added also a doily as a metal touch and put the whole composition on a kraft paper base.







Użyłam / I used:


Prima Forever Green 30x30 - Nature's Bounty Studio75 - Panna Oliwia 02 Serwetka metalowa okrągła - brąz 2 Papier Kraft 15x30 - Joy!Crafts Tusz Distress Mini - Vintage Photo

Pozdrawiam :)
Hugs :)

1 komentarz :

  1. piękna!!!!!! jako biologowi z wykształcenia tym bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń