wtorek, 23 czerwca 2015

Retro Inspiracje: Pożegnalna inspiracja Mirelli / Retro Inspirations: Mirella's farewell inspiration

Na dzisiejszą Retro Inspirację zapraszamy z nieco ciężkim sercem, bo jest to ostatnia inspiracja Mirelli w ramach naszego Retro Teamu - Mirella, bardzo dziękujemy Ci za mnóstwo wspaniałych projektów, świetnych pomysłów i całe wsparcie, jakie nam podarowałaś! Trzymamy kciuki za powodzenie w nowych wyzwaniach! :)

We present today's Retro Inspiration with somewhat heavy hearts, as it's the last inspiration from Mirella as part of our Retro Team - Mirella, thank you for lots of wonderful projects, great ideas and all the support you've given us! We're keeping our fingers crossed for success in your new ventures! :)

Agnieszka &Kuba

***

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać łatwą i szybka do zrobienia "zawieszkę motywującą", którą zrobiłam dla ojej przyjaciółki. Użyłam genialnego cytatu z firmowej ulotki, którą znalazłam w swojej paczuszce z Retro Kraft Shop.

Today I made a quick and easy "motivation decor piece" for my friend. I used a wonderful quote from a flyer I found in my package from Retro Kraft Shop - I love it :)








I tym razem nie mogę Wam powiedzieć "Do zobaczenia", ponieważ jest to mój ostatni projekt dla Retro Kraft Shop. Jestem bardzo wdzięczna za możliwość pracy w tak utalentowanym zespole, ze wspaniałym "retro" produktami. To był dla mnie naprawdę bardzo kreatywny i inspirujący okres. Z powodu zmian w moim życiu muszę opuścić to miejsce, lecz jestem pewna, że nadal zostanę wielkim fanem Retro Kraft Shop. Dziękuję Agnieszko i Kubo :)

And this time I can't say  "see you" because it's my last project for the Retro Kraft Team. I'm very grateful for the possibility of working with such a talented team and wonderful retro products.  It was really a very creative and inspiring time. Because of some changes in my life I have to leave this place but I am sure I will still be a very big fan of  Retro Kraft Shop. Thank you Agnieszka and Kuba :)

Mirella


produkty jakich użyłam:
product I used:

Papier Kraft A4 - Joy!Crafts   Tusz Distress Mini - Peacock Feathers   Tusz Distress Mini - Mustard Seed   Tusz Archival - Jet Black    Kwiatek metalowy 1 - brąz   Gałązka metalowa 5,2cm   Łańcuszek metalowy 4.5x3mm - brąz    Kaboszon przezroczysty okrągły 8mm   Kaboszon przezroczysty okrągły 1,6cm   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz