środa, 27 lipca 2016

Retro Inspiracje: Domek pod kloszem / Retro Inspirations: House under a dome

Hejka Retromaniacy !
Dziś mam dla was domek pod kloszem. Wykorzystałam domek SnipArtu który idealnie zmieścił mi się w klosiku Melissy Francess. Jako bazę użyłam starego kieliszka i tu ponownie Tissue Paper się sprawdził jako materiał oklejający. Żeby całość była bardziej dekoracyjna dokleiłam dekor z foremki Primy. Domek pomalowałam dwoma kolorami płynnych akryli z Deco Art i całość postarzyłam kremem antycznym. Ale głównym bohaterem tej pracy jest chrobotek. Łatwo się go przykleja - zarówno na magica jak i gel medium, można go pociąć na kawałeczki i będzie on przyjacielem każdego kto lubi postarzanie. Mini domki z chrobotkiem będą cudne w vintagowych exploding boxach i wszelkiego rodzaju przestrzennych pracach w których potrzebny wam naturalny efekt WOOOW .


Hello all retromaniacs !!
Today I have for you a dimensional construction. I closed a tiny 3D fairy house in a Melissa Francess glass sphere and decorated everything with caribou moss, which is a special kind of moss. It's perfect for vintage works, it will add a new dimension and this WOOOW effect to all your vintage works. Just add a little bit here and there, finish work with Distress Ink or Antiquing Cream and you will get a totally new level of vintage effect :) Those mini houses will be perfect for all kinds of exploding boxes and check out miniature 3D chipboards here in Retro Kraft Shop - you will find plenty of mini dimensional add-ons for your works.












Użyłam: / I used:
      

Antiquing Cream - Raw Umber - DecoArtBibuła - Tissue Wrap Postale - Tim Holtz      Dodatki drewniane - Wood Variety - Prima Salvage District  


        
 

     Dom - SnipArt   Duży szklany klosz - Melissa Frances  Chrobotek Reniferowy 10g
 



      Media Fluid Acrylics - English Red Oxide - DecoArt   Media Fluid Acrylics - Burnt Umber - DecoArt  Foremka Baroque 3 - Prima Vintage Art Decor Mould



 



2 komentarze :