sobota, 29 lipca 2017

Retro Inspiracje: Metalowy wpis journalowy / Retro Inspirations: Metal journal entry


Lubicie spękania? Ja je uwielbiam... Uwielbiam też nanosić na nie kolory... Kolejny raz zrobiłam wpis, ale tym razem chciałam pokazać Wam mnóstwo spękań wypełnionych kolorem oraz pastę pozłotniczą z Renesansu w akcji.
Uwielbiam jak moje karty książki są ciężkie, wręcz nie do przewrócenia :) dlatego zawsze ozdabiam je metalowymi elementami. Nie ma opcji, żebym zrobiła journal bez nich!

Do you like cracks? I love them! And I love to color them too. This is my new entry and this time I wanted to show you many cracks filled with colors and Renesans Gilding Paste in action. I like it when the book pages are too heavy to turn them so I always decorate them with metal elements. Thery is no chance I can make my journal without them.






Użyłam/I used:

Ćwieki metalowe 9x5mm - brązQuote Chips - Tim Holtz Idea-ologyMetalowy trybik - 2,6 cm - wzór 2 Metalowy trybik 2 - brąz Media Fluid Acrylics - Blue Green Light - DecoArtPasta pozłotnicza - Renesans Łańcuszek metalowy 4.5x3mm - brąz Białe gesso - Renesans Crackle Paste - DecoArt


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz