piątek, 24 listopada 2017

Brzozowe plastry / Birch slices

Witajcie! Do grudnia został już tylko tydzień! Uwierzycie? Dlatego ja powoli rozpoczęłam sezon na bożonarodzeniowe ozdoby i wykonałam kilka, bardzo prostych i szybkich ozdób do zawieszenia na choince/kominku itp.

Hello! Until December it is only a week! Do you believe it? So I slowly started the season for Christmas decorations and made some very simple and fast decorations to hang on the Christmas tree or fireplace.


Jedyne co potrzebujecie to plasterki brzozy lub drewniane bazy (np. okrągła baza do kolczyków), elementy z kory, gesso i ewentualnie koronki i guziki do ozdoby.

All you need is a slice of birch or wooden base (eg round base for earrings), bark elements, gesso and possibly lace and button for decorations.






Nie mogę doczekać się kiedy plastry udekorują mój dom! :) Wy też już pracujecie nad świątecznymi dekoracjami?

I can not wait when the slices decorate my house! :) Are you already working on christmas decorations?

Wykorzystałam: / I used:

Papier ozdobny - nuty 50x75cmAniołki - kora brzozy 3sztForemka - Konik na biegunachForemka - Skrzydła aniołaFimo Air Light White 125gBiałe gesso - Renesans

Pozdrawiam! / Greetings!


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz