środa, 8 listopada 2017

Światło w butelce / Light in the bottle

Witajcie! Tym razem przygotowałam dla Was projekt wielowarstwowy, w moim ulubionym połączeniu kolorystycznym rdzy i turkusu. Do wykonania faktury na tle wykorzystałam litery i cyfry wycięte z wykrojnika, które miałam zachomikowane w mojej pracowni. Bardzo ciekawy efekt dało wykorzystanie starych puzzli, z pewnością do niego wrócę w przyszłości.

Hello! This time I have prepared a multi-layered project for you, in my favorite color combination of rust and turquoise. To make textural background I used the letters and numbers cut from the die, which I had in my studio for a while. Very interesting effect gave the use of old puzzle, I will certainly return to it in the future.


Tło potraktowałam tuszami alkoholowymi, dla złagodzenia ich kolorów po wyschnięciu pomalowałam je gesso, techniką suchego pędzla. Bardzo podoba mi się efekt jaki dzięki temu uzyskałam.

I used in the background with alcohol inks,after drying I painted them with gesso, to soften their colors, using dry brush technique. I really like the effect I got.


Elementem centralnym jest szklana buteleczka z umieszczoną wewnątrz malutką żarówką na druciku. Żarówka jest z odzysku, pochodzi ze starych lampek choinkowych znalezionych na strychu.

The focal point is a glass bottle with a small glass bulb on the wire. The bulb is recycled, comes from old Christmas lights found in the attic.




Na puzzlach nałożyłam Crackle Paste przez maskę, a następnie pomalowałam je tuszami i pobieliłam gesso.

On the puzzles I put Crackle Paste through the mask, then I painted them with inks and highlight with gesso.




Wykorzystałam: / I used:

Gęsty żel matowy - Maimeri Acrilico 200mlZestaw Farb - Efekt Patyny - PentartAntiquing Cream - Patina Green - DecoArtProszek - Prima Artisan Powder - ParthenayCrackle Paste - DecoArtTusz alkoholowy Adirondack Alcohol Ink - BottleTusz alkoholowy Adirondack Alcohol Ink - StreamTusz alkoholowy Adirondack Alcohol Ink - RustDekory proste z trybikami - SnipArtGałązka metalowa 5,2cmMetalowy trybik - 3,1 cm - wzór 2Metalowy trybik - 2,6 cm - wzór 1Metalowy trybik - 1,8 cm - wzór 1Żarówka metalowa - brązForemka - Zegar z trybikamiForemka - NożyczkiNaklejki Small Talk - Tim HoltzButeleczka z korkiem 2x4cm


Pozdrawiam! / Greetings!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz